סיוע הומניטרי? וסרלאוף תוקף: "טירוף מוחלט"

    מהדורת הבוקר No Comments on סיוע הומניטרי? וסרלאוף תוקף: "טירוף מוחלט"

    השר יצחק וסרלאוף במהדורת סוף השבוע: "לא צריך להעביר להם ליטר מים אחד. ראינו מי הגיע לבזוז את תושבי העוטף בצורה ברברית. מי שמוחא כפיים כשיורים טילים זה חפים מפשע? מי שמגיע לבזוז? זו מערכה מאוד מורכבת. אנחנו מתמרנים בין כמה זירות. אבל זה לא אומר שצריך לפעול בצורה לא צודקת ולא הגיונית"

    צילום: Sraya Diamant/Flash90
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הנגב והגליל וחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) ותקף את מדיניות העברת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה: "אני חושב שזה טירוף מוחלט להעביר להם סיוע הומניטרי. לא צריך להעביר להם ליטר מים אחד. ראינו מי הגיע לבזוז את תושבי העוטף בצורה ברברית. מי שמוחא כפיים כשיורים טילים זה חפים מפשע? מי שמגיע לבזוז? זו מערכה מאוד מורכבת. אנחנו מתמרנים בין כמה זירות. אבל זה לא אומר שצריך לפעול בצורה לא צודקת ולא הגיונית. יש לנו קווים אדומים".

    על אי ייצוג מפלגתו בקבינט אמר השר: "אנחנו לא אוהבים את כל מה שקורה. דרשנו לפחות להכניס מישהו אחר שלא שבוי בקונספציה. בן גביר היה בין הבודדים שלפני המלחמה קרא להתחמש ותקפו אותו שהוא רוצה מיליציות. עכשיו כולם רוצים כיתות כוננות. החרמנו הצבעות בכנסת בגלל התגובה הרפה בעזה. הקונספציה קרסה אל תוך עצמה".

    לדברי וסרלאוף: "מטרות המלחמה כפי שהגדירה הממשלה: מיטוט החמאס והחזרת החטופים. צריך להכניס עוד מטרה והיא החזרת התושבים. אני מדבר עם תושבים שלא מוכנים לחזור. לא ניתן תשובה ברורה בשלב הזה מה יקרה ברצועה אחרי המלחמה. אני מחזק את ראשי מערכת הביטחון ואת ראש הממשלה והקבינט".



    0 תגובות